Sayfalar

23 Haziran 2011 Perşembe

bougainvillea tavern

ben kisaca begonvil diyorum kasma daha fazla okuycam diye. iste burasi 3 tane mekan var dedim ya miamide onlardan birincisi.kendisi evimize on dakika uzaklikta olup Miami gencliginin anlayamayacagi turde playliste sahip nadide, goz bebegi, can yelegi mekandir. ( yaa bu arada gripinin bi sarkisi vardi sarkiyi severdim de arada can yelegim derdi cok asabim bozulurdu o ne lan allah belanizi versin) neyse cicim bu mekan iyidir hostur, live music vardir, bazen reggae night vardir. sever miim? severmisim lan bi gece gittim begendim harbi jamaikali insanlar soyleyince guzelmis lan bi de red stripe jamaika birasi 4 dolar mi neydi iyi yanee.

ama ulen gecen hafta allahin sizoid kisiligi muhabbetimizin icine dahil oldu.mudavimmis zaten. herif basladi yok shintoism diye japanese dinsel biseylerden bahsetmeyye abbooww diyorum baska bi sey diyemiycem. Turk oldugumuzu ogrenince vay efendim muslumaniz basladi I love Allah diye bagirmayaa. ordan Rumiden bahsetti ordan dervislere gectik uctuk uctuk birliktee.

boyle enteresan seylerde basimiza gelmedi degil geldi bu mekanda. ama ama o tuvaletin girisindeki jukeboxi kaldirmayacaklardi. biz ne guzel kafamiza gore caliyoduk bir papelimizle.

bi de bahcede masalari vardir sigarani ic, ickini ic, boss sound systemden disariyA verilen muzigini dinlee.iste oyle bi yer

Hiç yorum yok: