Sayfalar

23 Haziran 2011 Perşembe

uc nokta

siz bilir misiniz benim kim oldugumu? ben belki hic birseyim sana gore belki de cok seyim. ama ben bana gore neyim onemli olan o mudur? onun da iddiasini yapmiycam. ama ben bana gore iyiyimdir hic fena degilimdir hem de. hele bi dost olarak, hele bi is arkadasi olarak, hele bi yol arkadasi olarak. haa burdaki yol arkadasi harbi yol arkadasi iyiyimdir yani otobus, tren, ucak allah ne verdiyse yasli, genc bikmadan usanmadan muhabbet eder, sikintidan patlasam da karsimdakini cok dikkatle dinlerim ve o dinlediklerimi hayatim boyunca unutmam. siz bi de benim arkadasligimi dusunun.
iyi dostumdur iyi arkadasimdir. dinlerim hic sikilmadan usanmadan kendi derdimi birakir senin derdine care ararim. yok yok meslek hastaligi degil bu, ben hep boyleydim. oyle fedakarliklar yaparimki kendi ailemi kirarim kendi kendimi kirarim. ama yine de karsimdaki mutlu olsun derim. ayni babam gibi. ne boktan bisey bu genetik, her bi boku tasiyo rna,dna allah ne verdiysee.
yok ama yok artik bitti o gunler. sanmayin birisi kirdi beni o yuzden . ondan da degil oyle boktanki uzakta olmak kendini unutacak kadar fedakarlik yapacak bi allahin kulu yok. olacak mi ? olmayacak bundan da eminim. cunku benim inandigim dostluklar illa bi okulu birlikte okudugun dostluktur.o da ne demek . ya liseyi, ya ortaokulu ya da universiteyi birlikte okuyacaksin. cunku o zamanlar senin en gercek oldugun zamanlar, aptalca is-guc-evlilik sikintilarina girmedigin, o kaliplarin icine girmedigin sadece kendin olmaya calistigin, kendini aradigin zamanlardir.
ben artik dost aramiyorum, insan yalnizliga alisamam diyor hep bundan sikayet ediyor ama onu oyle cok seviyorki aslinda yalniz olmak en guzeli, en gercegi. aslinda yalnizlik iste senin tanimin neyse iste yalnizlik o. benim yalnizligim noka nokta nokta yani uc nokta...

Hiç yorum yok: