Sayfalar

1 Mayıs 2009 Cuma

arabesk


bazen acayip arabesk olabiliyorum evet bunu utanmadan, cekinmeden soyluyorum! cunku farkettimki herkesin icinde bi yerlerde acayip arabesk bi damar var. ben sahsen eger moralim bozulmaya musait bir andaysam, hele de radyoda damar sarki caliyosa, once gozlerim dolar sonra bi bakmisim salya sumuk agliyorum. ( eger zaten arabesk calan bi radyo kanalindaysa radyonun gostergesi vay halime) tamam illa arabesk radyo istasyonu olmasin, hangimiz batsin bu dunya bi rock barda caldiginda ayyy cok arabesk icerikli ben almiim demisizdir. aksine bagira cagiraa ^ben ne yaptım kader sana mahkum ettin beni bana her nefeste, bin sitem var sikayetim YARADANAAAAA diye soylemisizdir. elele verip depresyon kardesligimizi dile getirmisizdir.bu nedir simdi acilarin cocugu durumumu yoksa hepimizin gun olup icimizdeki saldirgan icerigi disari vurmasi mi? bunu tartisacak degilim ama ben severim bu modu. iyi gelir, rahatlatir, hazmi kolaylastirir.


Hiç yorum yok: