Sayfalar

14 Mayıs 2009 Perşembe

tepemi attirmayin!


bu aralar pek bi afiyetteyim solemesi ayip . her gun kalkip cayimi demleyip' aksam ustu 5 cayimi bile iciyorum. bir hamaratlik sormayin gitsin, haftanin basindan beri yaptigim yemeklerin haddi hesabi yok. sonunda istedigim gibi ellerimle secebildigim turden sebzelerin bulundugu minik bi sebze-meyve tezgahi buldum. hemen hasret kaldigim patlican,kabaklara saldirip kizartmasini, turlusunu herseyini yaptim. dun de bi kiymali pogaca yaptimki 20 dakikami aldi. ohhh ne guzel bu hayat, bugun hatta abartip buradaki ascilik okullarina baktim. gozum donmedi degil. soyle bi pasta sefi olsak kotu mu? basliycam meslek askinaa, egitime. bu aralar zaten tepem atmis durumda. yaa ben asci olmak istiyorum veya ne biliim gidip bi yerlerde sarki soylemek evet evet sarkici olmak istiyorum.veya butun gunumu gitar hero oynayarak gecirmek istiyorum. cok mu garip . yani hayatin digerlerinin gittigi gibi gitmiyorsa anormal mi oluyosun? o zaman birakin isteyen istedigi hayati yasasin, diretmeyin biseyleri insanlara veya gozune gozune sokmayin. basari evet ben bunu sonuna kadar yasiyorum cunku mutlu olmayi basardim ve hayatimin en mutlu zamanlarini yasiyorum. daha otesi var mi ulenn

simdi konu nerden buraya sardi. cunku bunaldim gelecek nedir, ne olacak dusuncesinden. ya ben bugun ne yapmak istiyorsam onu yapiyorum o kadar. sormayin bana napicaksin , ee biseylere baslamadin mi ile baslayan kokusmus sorularinizi. sana neee benim hayatimdan. onemli olan benim gulumsemem degil mi? evet iste gulumsuyorum hem de kocaman . bunu yapamayan sahsiyetler, sahsiyetsiz yasantilarini gozden gecirip sadece kendisi istedigi icin o ani yasasin.

evet ben bugun karar verdim . evde her gun pasta, borek yapicam ve bununla cok mutluyum sizin olmadiginiz kadar.

biraktigim sahalarda istediginiz ati kosturun
ve bu ergen tribim ne zamana kadar devam eder bilmiyorum, tepemi attirmayin

Hiç yorum yok: