Sayfalar

21 Nisan 2009 Salı

I was out of order for a while


yahuu bu nedir en son 1 mayis isci bayraminda kapitalist dünyanin bize sundugu lezzetlerden biriyle bitirmisim gunu. bir hafta daha dayansam tam bir sene sonra yazmis olacaktim, blog gunlukten yıllıga donusecekti:P

ya kendimden hic bahsetmek istemiyorum yani olan bitenden. o kadar sey oldu ki nereden baslasam bilmiyorum. evlendim bilee o kadar diyyyiiim yanii. o yuzden hic gecmise yonelik yazmicam.

gelelim gunumuze. su an yine yeniden Datcadayim. Datcada hersey ayni, her zamanki nisan aylarindan biri. kahvaltida kekikli zeytinyagina bandirmaktan tutun, her yeri kaplamis gelincikler, sari ve beyaz papatyalara kadar...

ama her yil gelmezsem kendimi huzursuz hissediyorum, sanki o seneye dair bisey eksik kalmis gibi geliyo. artik biraz zor olsa da ( hayatimdaki degisikliklerden biri de artik okyanus asiri bi ulkede yasiyorum dedigim gibi degisiklikleri anlatmamakla iyi yaptim galiba) her sene ucundan kosesinden bir fırsat yaratip gelecegim mutlaka. neden mi ? cunku burasi hayatimin kahramanini buldugum fakat hayatimin super kahramanini kaybettigim yer...

neysee...minicik geldigim tr ziyaretime datcayi siğdirdim hatta bodrumu da sigdircam:) nasil agiz sulandirici bi tatil yasiyorum bilemezsiniz.

tam 1 hafta sonra yine yolculuk, yine okyanusun bir diger kosesine... ayrilik yine ayrilik ne zaman gorecegini bilmedigin sekilde sarildigin bi ayrilik... en zor olan da buyumesini gun gun goremedigin bebeginle olan ayrilik

iste yeniden ciktim ortaya bir nisan gunu.ben nisan cocuguyum zaten dunyaya da gozlerimi bu guzel mevsimde actim. yil benim icin simdi basliyor.
foto ne alaka demeyiniz. images a april yazdim hani ugurlu ayim hesabi ahaa bi baktim ninja kaplumbagalarin tas muhabiri april ciktii :D



Hiç yorum yok: