Sayfalar

8 Temmuz 2011 Cuma

latest observations about TR

Taksimde cogu magazada turistlere yonelik! arapca yazilarin turemis olmasi. Kizilkayalarda islak hambugerin bile arapca aciklamasinin yapilmis olmasi.
Akbilin yoksa otobuse binmen hayal veya icerde parasini verip birisinin akbilin kullanacaksin (o da bizim bildigimiz akbil degil farkli bi kart cikartman gerekiyor )
Jetonmatik denen aletle vapura, metroya jeton aliyosun. o makinalar ithal edilirken kimler koseyi dondu acaba?
Benzin denen cafe-bar cakmasi yerin her kose basina acilmasi.( kendisi Selami Ozturk'e aitmis)
Butun Kadıkoy ahalisinin geceleri Caddebostan'a akin etmesi.
Beles bi wi-fi n olmayisi starbucksta ttnet uzerinden baglaniyosun o da kayit ol bilmem ne diyor hic ugrasamadim bi mail bakicaz zaten.
Cesme in Bodrum out bu yuzden Cesme de herkesin acikgoz olup 3 liralik seyi 15 liraya cakmaya calismasi.
Her dukkanin onunde turk icadi sorf seklinde bez uzerine dukkanın ismini veya bok pusur yazdirmasi ve bunun sonucu olan kacinilmaz goruntu kirliligi
Ama yine de cok seviyorum herseyiyle bu sehri. dun kadinin birine sokakta metro cikisini sordum beni oraya kadar goturdu nerede gorursun bu yurdum insani yardimseverligini :)

Hiç yorum yok: